marți, 18 mai 2010

Cum m-am lasat de cafea


Oare nu e si la mine doar un obicei aiurea? Oare nu sunt si eu sclavul unei obisnuinte? Oare nu merg si eu cu valul, gen HAI SA BEM CAFEAUA sau HAI LA O TIGARA?

Asa ca am zis: HAI SA FAC O INCERCARE! Mi-am pus in cap, ca trei saptamani sa nu mai pun cafea in gura. Si pentru ca testul sa fie un pic mai greu, am promis ca in fiecare dimineata, eu voi fi cel care face cafeaua. Si "ghinionul" face ca filtrul de cafea sa fie chiar langa biroul meu. Asa ca am inceput TESTAREA. Primele trei zile au fost un pic mai grele, pentru ca reflexul era ca la o jumatate de ora dupa ce am ajuns la birou sa torn in ceasca cafea. A doau zi din cele trei saptamani chiar mi-am pus cafea si am dus cafeaua la gura. Si instant mi-a venit in minte ca un fel de afis: "NU CAFEA!". Greu si un pic nervos, am pus cafeaua inapoi in cana si mi-am facut cuminte un ceai.
Apropo de ceai. Asta a devenit noul obicei, pentru ca trebuia sa inlocuiesc cu ceva "pupatul cestii de cafea" pe care il faceam pe timpul intregii zile.
Avantaje? Pai uite ma simt un pic mai odihnit. Sigur, nu mai e acea agitatie (placuta, pe de o parte), pe care ti-o ofera cafeaua. Insa in acelasi timp, parca nici nu mia resimt oboseala atat de tare seara. Acum am un tonus constant cam pe tot parcursul zilei. Sigur, ca momentul s-a ptrivit perfect si cu venirea caldurii si cu iesirile mai dese cu bicla. Si probabil parte din tonusul de acum e datorat si activitatii fizice. Si ar fi bine ca si voi sa daca lasati cafeaua, sa adaugati "vietii" voastre si un pic de miscare fizica.
Inca o chestie interesanta, de cand m-am lasat de cafea, mi-a crescut rezistenta la efort fizic. Adica inainte, dupa 3 ture de stadion scoteam limba de un cot, acum reusesc sa fac patru ture. E ceva, nu-i asa?
Bafta multa tuturor celor care vreti sa scapati de viciul numit COFEINA!

PS: Pentru cei care chiar nu se pot lasa, le recomand sa incerce Inka, un soi de amestec de naut care nu are un efecte atat de puternic ca si cafeaua normala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu